Min nya lilla rosa... ;p

Hejhopps!
Det är en ny dag men jag känner mig lika seg som jag var igår. Jag undrar om jag kanske är påväg att bli sjuk och det skulle väl isåfall inte vara så konstigt då jag stog ute o frös i två timmar på hundkursen i måndags... Men ändå så känns det inte som att jag är sjuk. Bara seg... Super seg...
Mitt tandkött värker fortfarande och är uppsvällt, men jag tycker det känns lite bättre en vad det gjorde igår iaf vilket är ett plus! :)

Nu är det helg igen och jag har ingen aning om vad som sker. 
Det är två  veckor kvar tills jag ska festa med Tessan och jag vet inte hur jag ska stå ut tills dess..
Jag är så galet rastlös!

Jag fick min plattång som jag beställde på Bellme häromdan idag iaf! :)
En söt liten rosa för lite över 200:- med frakt.. I love it! ^^
Eller jag gillar utseendet på den, jag har inte testat den än men jag tror den är bra.
Jag behöver egentligen ingen plattång då jag redan har så rakt hår men det är shysst när man vill göra någon frisyr o så.

Nu är det vackra Tyra Banks på tv så ska kika på det.
Vi hörs väl senare! :)




Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilket fynd, jätte fin! Hoppas den är bra! Berätta gärna när du testat den :) Kram Jenny

2009-06-12 @ 23:56:08
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0