Nu är vi i Rättvik..

Hejhopps allesammans!

Nu är jag och syster plus våra vovvar i Dalarna, närmare bestämt Rättvik ;p
Vi var hos våran andra syster igår och sov i bilen utanför hennes hus då deras katt anfall Gottfrid.
Hon vaktade sina små ungar... Berättar mer om det senare.

Nu är vi iaf här i Dalarna, imorgon har jag tvingat syrran att spela minigolf med mig haha.
Idag är vi somsagt i Rättvik så vi får se vart vi åker imorgon, Orsa ligger det långt härifrån?
Jag vill se björnar ffs! :p

Aja trevlig midsommar på er, nu ska vi äta lite grillat.
Batteriet på datorn håller på att ta slut så blir det inga fler blogginlägg så vet ni varför.

Btw du som ringde från privatnr, för det första jag svarar sällan på dolt och nu var det så att vi var inne på en mack o handla om mobilen låg i bilen. Läser du det här ring igen, jag blir fett nyfiken när folk ringer och jag inte vet vilka dom är.

Hade bäst allesammans!
Ciao!



Systrarna flumm ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0