Slut som människa..

Jag är helt jävla slut!
Jag har spenderat typ tre timmar hemma hos min syster och staplat ved.
Först skulle den kastas in och jag tror jag har sett säkert tusen spindlar eller nå och sen så skulle den staplas.
Ganska jävla ansträngande ska jag säga er, mina armar är som gelé just nu, jag orkar knappt något.
Men jag gjorde det för min syster, hon har ju sen flera år tillbaks haft problem med axeln och eftersom Sveriges sjukvård SUGER så är den inte bättre än, snarare värre o eftersom hon har varit så snäll emot mig så tänkte jag att det var dags att ge tillbaks lite. Jävligt skönt att få ur sig lite energi också.
När jag gick hem så blåste det som fan men var ändå tvungen att gå ut o gå med Gottfrid så nu ÄNTLIGEN får jag sitta ner..
Jag tänkte alldeles strax ta mig ett långt härligt bad för det känns som det kryper över hela mig pga alla spindlar jag har sett.
Efter det så ska jag träna hjärnan lite också o plugga till dom tre prov jag har fått för mig att göra imorgon.
Vi hörs alltså senare..
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0