still sick..

Hejhopps!
Jag är fortfarande sjuk men jag lyckades komma ut på en kort promenad med Gottfrid iaf.
Han är så otroligt duktig, han lyder mig mer nu än vad han någonsin tidigare har gjort. <3
Så jävla typiskt att det ska vara sånt toppen väder nu när jag är sjuk bara..

All ipren är slut men syster sa att hon skulle köpa med sig det till mig när hon kommer hem från jobbet.
Jag har inte ätit något och kommer nog dröja innan jag gör det också då halsen är fuckad och det känns som jag ska spy hela tiden, illa...
Jag hatar att vara sjuk! Helst när jag är såhär jävla sjuk, usch!

Ni ska se hur jag ser ut nu, haha det är hemskt.
Jag ser fan nästan värre ut en din flickvän men bara nästan ;p

Näe fyfan nu blir det sängen och tvn igen.
Snälla låt mig bli bättre snart!
Vi hörs!..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0