Stolthet!

Hejsan!
Jag kom just in från en rätt så lång kvällspromenad.

Jag verkligen älskar kvälls promenader, ett helt utmärkt sätt att rensa tankarna.
Vi gick en rätt bra bit och gick även förbi sjön.. Vatten är så lugnande..

O vet ni vad jag kom tänka på när jag var ute o gick? Att jag är så förbannat stolt över mig själv!
Stolt över saker jag lyckats åstakommit detta år så som att börjat pluggat, slutat rökt, tagit ansvar över ett annat liv och tagit ansvar över mitt eget!

Jag omger mig inte längre bland människor som får mig att må dåligt och jag är inte längre beroende av mina "vänner" utan jag står helt och hållet på mina egna ben. 

Jag är stolt. Riktigt jävla stolt över mig själv! En helt fantastisk känsla. Jag känner känslor som jag inte tidigare kunnat tro att jag kunde känna.

O med det sagt så avslutar jag det här inlägget och rör mig istället emot sängen.
Vi hörs mer imorgon.
Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Så fint de ser ut :) Hoppas du haft en fin kväll, kram Jenny

2009-06-03 @ 00:13:31
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Sofie

hihi precis :)

hoppas du får en bra dag!

2009-06-03 @ 05:47:57
URL: http://sofieomnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0