Utekväll med syrran.. <3

Godmorgon!
Igår kväll fick jag och syster nå fnatt och åkte in till Radjos i Hudik.
Syster åt och drack kaffe medans hon bjöd mig på underbara cosmos.. :)
Tiden gick och vi blev danssugna så vi rörde oss mot August.
Jag har aldrig varit där, bara hört att det ska vara så trångt o värdelöst typ men det var det INTE.
Skitkul ställe ju, inte alls som jag trodde o en väldigt shysst uteservering.
Ska man klaga vilket jag gillar att göra så var det först på bartendern. Jag skulle slå in min kod när jag beställde en drink och ser hur mina siffror till koden dyker upp där, och ser hur det står sek. Då har hon gjort att de siffror jag slår in ska bli dricksen, tur nog så är jag jävligt noga med pengar då folk gillar att blåsa folk.
Hennes ursäkt var oj ursäkta o med något fjantigt leende... Ööööh. . Idiot, ingen dricks till dig!
O sen har vi musiken, jävligt kass musik!
DJ borde skjutas för att spela sån kass musik, var kanske tre bra låtar...
Jag o Ramona kom iaf sist och gick först precis som man ska göra om man är någon haha, det är bara Losers som stannar tills de stänger enligt Paris Hilton o jag går in stenhårt på den regeln ;p

Jag hade supertrevligt med Ramona och jag fick världens underbaraste nyhet.
Något som kommer få mig att må så jävla mycket bättre. <3
Imorse när jag vaknde upp så var jag lite små seg men det fixade sig när jag tog en promenad med Gottfrid ute i spöregnet. Jag älskar att gå när det regnar, känns som alla problem bara rinner av en..

Näe nu ska jag kika runt på lite kliniker ;)
Vi hörs väl mer senare.
Ciao!


     

Haha bästa jag vet är att flumma ;p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0