Plastic..

Akademikliniken eller kosmetiskkirurgi eller något annat? Ja det är frågan det.
Sen jag var typ 12 år så hade jag redan ögonen för akademikliniken för en bröstförstoring men nu när jag ska göra mer en så, så känner jag mig inte lika säker helst inte när jag har läst så mycket negativt om dom.
Jag ska iaf ringa dit och prata med dom på måndag, blir jag bra bemött så bokar jag nog in en tid för konsultation i augusti/september.
När man läser runt så ser man ju att stortsett varenda klinik har klagomål på sig och det är väl så det är, alla kan inte vara nöjda vissa måste tyvärr bli missnöjda med men förhoppningsvis så är jag inte en av dom.
Mycket handlar egentligen om personkemi, känns det rätt så blir det förhoppningsvis det också då chansen för missförstånd minskas.. O förhoppningsvis så får jag en snygg mage och ett par snygga bröst. ;p
Hm även om det blir så att jag bokar in en tid för konsultation hos akademikliniken så ska jag även boka in en tid på någon annan klinik, för att ha något att jämföra med.
Ensak är iaf klart att runt september månad ska jag ligga på operationsbordet och låta en främling snitta upp mig, åh vad jag längtar! haha ^^

Hm ja för att lämna plastik snacket lite då så kan jag meddela att jag inte har orkat städa idag.
Eller jo jag dammsög lite snabbt och har diskat mer än så har det inte blivit. Får ta det imorgon istället.
Min älskade bok läste jag ut rätt snabbt idag tyvärr... Nu måste jag in till Bokia och köpa restrerande böckerna i serien. Mitt beroende är väldigt starkt just nu . :p

Imorgon har jag faktiskt planerat för att ta och lägga mig i solen och sola lite.
Inte allt förlänge bara en timme kanske. Jag står inte ut av att sitta härinne och vara blek medans alla andra får en sån galet snygg bränna.

Nu blir det däremot en promenix med Gottfrid sen sova...
Vi hörs mer imorgon, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0