hej hå så kan det gå...

Aloha!
Jag kom hem runt tre inatt så det är därför jag inte skriver något förens nu..
Blev lite problem på hemvägen då E4an var avstängd vilket jag så fint påpekade ett ex antal gånger till min syster men hon skulle iaf följa efter en lastbil in där trots att jag sa att den var till för att arbeta på vägen,och det var typ fem stora skyltar som påpekade klart och tydligt att man inte fick åka där men "följa John" är visst roligt i trafiken.
Nåväl det löste sig till slut iaf, även om det tog mycket på krafterna av att bli irriterad då det jag säger verkar tydligen aldrig räknas och är inte värt att lyssna på o sen att jag ska få höra att jag är spydig, sjukt. Det Börjar bli väldigt tröttsamt måste jag säga.. Jävligt tröttsamt!

Hursomhelst så var ju jag&Gottfrid till mamma och lillebror igår och hälsade på medans Ramona åkte med sin nya bror till våran andra storasyster, var hur mysigt somhelst. Har saknat dom båda galet mycket även om jag har saknat Viktor mest! :p
Vi gjorde inget speciellt utan bara njöt av varandras sällskap, jag tog några promenader med Gottfrid och Forsbacka är nog av dom vackraste platserna i Sverige.
Jag älskar verkligen Forsbacka, det är så vackert där och alla människor hejar med ett leende på läpparna och är så otroligt trevliga, lite skillnad ifrån här.
Visst Bergsjö är också vackert även om jag föredrar Fba, helst när det kommer till folket. .

Idag blåser det härliga vindar ute och det finns några få moln på himlen.
Det är fortfarande galet hett och därför är det helt underbart med svalkande vindar.
Jag tänkte ta och gå ut och lägga mig ute en liten stund nu.

Ha en underbar dag så hörs vi senare! :)





Kommentarer
Postat av: Therése

Tur att det löste sig på hemvägen :D

2009-06-30 @ 12:43:28
URL: http://terezita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0