Jävla näsblod!

Godmorgon allesammans!
Det har regnat hela natten och när jag&Gotte var ut på promenix så små regnade det lite och det var långt ifrån varmt ute.
När vi kom in igen så blev det frulle som vanligt och VAKNA! Jag måste erkänna att jag börjar gilla Katrin Zytomierska. Jag hade galet svårt för henne först men nu börjar jag gilla henne starkt. Hon är sig själv och rak på sak, sen så kan man tycka vad man vill om det men Sverige borde ha fler raka människor som henne helt klart!

Just nu gör jag inte mer än vanligt, alltså väldigt lite..
Sitter här och blöder näsblod vilket jag gjorde igår med.
Börjar bli galet irriterande då jag gjorde det mycket förrut men sen så slutade de men nu har de visst börjat igen.
Fortsätter det så är det väl lika bra att jag går till hälsocentralen och kollar upp vad det kan vara.

Hm om man kanske skulle sätta igång o plugga lite engelska då?
Låter vettigt..
Vi hörs senare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0