Nice dag! :)

Hallå allesammans!
Jag kom inte in på bloggen imorse och vid tolv drog jag in till Hudik för lite ärenden.
Efter jag gjort dom ärenden som jag skulle göra så träffade jag på Sandra och Anette så sprang runt med dom en stund och kikade innan syster kom in till stan då gjorde jag sällskap med henne istället! :)
Vi kikade runt och syster köpte likadana tröjor till oss, skitsnygga så nu är vi som Bill&Bull haha ;)
Vi kikade runt lite till och sen tog vi o fikade innan vi åkte hem igen. Har varit en riktig trevlig dag! ^^

Imorgon när systeryster kommer hem från jobbet så ska vi åka ner till Gävle.
Hälsa på våran andra galna syster och hennes vackra familj samt hälsa på våran bästa mormor!
Vi ska packa ner tält o grejer med för efter Gävle så drar vi vidare, dock vet vi inte vart men nånstans i Sverige ska vi iaf.
Vet inte hur länge vi blir borta, men vi kommer hem senast söndag.
Ska bli riktigt kul, jag behöver verkligen komma bort!

Jag har så galet mycket i tankarna, framförallt runt operationen, har så svårt att bestämma klinik.
Har inte ens några jag funderar på längre.. Eller jo Akademikliniken i Stockholm är fortfarande intressant. 
Förutom över det så tänker jag på dig.. Jag trodde att du skulle inse att du varit ett svin o be om ursäkt men så lär det inte bli, vilket jag borde ha förstått.. Det krävs ju trots allt att man kan svälja sin stolthet då.

Eh whatever..
Vill du vara en loser, fine var en loser...
Nu ska jag kika runt lite, vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0