Jag är jag...

Hej hej!
Efter att ha sett Queen Sized så började jag skriva ett långt inlägg om hur mycket utseendet spelar roll men jag valde att inte publicera det. Jag tror alldeles för många människor skulle ha missförstått det och att jag gick till attack mot "fula" människor.
Jag ska nångång försöka förklara mer ingående med vad jag menar med det men just nu är jag alldeles för trött för det.

Jag blev lite förbannad tidigare på hur en människa behandlar mig.
Respektlöshet är något jag inte klarar av och som jag sa så är det jävligt enkelt, bli en man och börja behandla mig med den respekt jag förtjänar eller dra åt helvete.
Så enkelt är det och sen så är det upp till dig om vi bryter all kontakt eller inte..
Jag är iaf jävligt trött på att bli ledsen, förbannad och frustrerad.. Känslor du får mig att känna alldeles för ofta!


Nu ska Gottfrid ut på en promenix sen blir det att sova.
Vi hörs mer imorgon!
Godnatt..


Kommentarer
Postat av: Therése

Förstår din tanke med att inte publicera det inlägget. Men samtidigt hade det kanske varit bra om du gjorde det :) Hoppas du får en fin dag. Kram

2009-06-15 @ 09:48:54
URL: http://terezita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0