Kraftiga infektioner, woohoo ^^..

Hejhopps!
Mitt internet kukade ur igår så det var därför det inte blev något mer skrivet efter mitt bittra inlägg.
Har inte lyckats fixat det förens nu..
Syster kom iaf hit vid tolv och hämtade mig, hon ringde hälsocentralen och sa att jag fanimej skulle ha en tid idag o vips så fick jag en klockan 15.00... Undertiden åkte vi till Evabritt och åt en galet god grekisksallad, konstigt nog kände jag faktiskt smaken av den trots jag är såhär sjuk och den var riktigt yummi! ^^
Klockan blev tre och vi åkte iväg till en by på H som jag aldrig vet vad den heter för att gå till hälsocentralen för den här i Bergsjö är stängd under sommaren.
Jag träffade kanske läkaren i 5 minuter, han tittade först i min hals, infektion.. Sen i ena örat kraftig infektion och andra örat också en kraftig infektion...
Han frågade om jag hade gråtit, o blond som jag är så frågade jag om han kunde se det genom att titta i öronen. Nee sa han men han kunde se och föreställa sig smärtan från en sån kraftig infektion så han kunde förstå om jag hade gjort det.
Så nu ska jag äta antibiotika i sju dagar vilket betyder att jag och Tessan inte kan festa i helgen :( Men hon gick med på att ta det nästa fredag iaf vilket gjorde mig galet glad. :)
Hm... Ensak kan jag inte låta bli att undra, hur hade de blivit om jag hade väntat tre dagar till som dom sa att jag skulle göra när jag ringde?.. Tycker mitt favoritord passar bra in här, IDIOTER! ;)

Nu när jag vaknade upp imorse så hade jag åkt på en ny överaskning, denna gång en liten ögoninflammation. Haha jag kan inte göra något att skratta snart, det här är så typiskt mig, när jag blir sjuk ja då blir jag rejält jävla sjuk.
Undra vad jag åker på imorgon...
Min kropp brukar kunna vara bra på att läka själv det beror väl på att jag vägrade ta medicin när jag var liten, jag verkligen vägrade och om mamma lyckades få i mig den så spydde jag upp den. Så jag är van att läka mig själv eller hur jag ska säga, det är därför jag egentligen tycker all form av tabletter är bra jävla överskattade men just nu så får de vara hur överskattade somhelst jag tänker ta dom iaf för visst att jag är envis men inte lika envis som den bortskämda unge jag var när jag var liten haha ;p


Det är inte gött o vara sjuk... ;p


Kommentarer
Postat av: Therése

Fy fan va segt med stört internet, jag har varit utan mitt internet en hel vecka tills igår då det nya modemet kom. Andra modemet på 4 månader. Jippie :S Du får krya på dig! kram

2009-06-25 @ 09:37:06
URL: http://terezita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0