Ohjaa! ...

Hejsan..
Nu sitter jag här igen, jag ska snart gå o dejta kudden men tänkte skriva ett snabbt inlägg innan.
Dagen har varit galet fysiskt ansträngande. Först höll jag ju somsagt på med ved i nästan tre timmar, sen så hjälpte jag min syster med hennes pelletsbrännare eller vad fan de heter/stavas.. 
o inte nog med det så har jag som vanligt varit ut på massa promenader med Gotte och så har jag kört pilates. Så jag är somsagt rätt slut som människa nu. Vilket faktiskt är galet skönt, frågan är om jag kommer tycka det är lika skönt när jag vaknar upp imorgon med en sån träningsvärk så jag knappt kommer palla att gå till skolan.

Efter allt så orkade jag inte laga någon mat så syster bjöd på mat från pizzerian. O påväg dit så såg jag "min" snygging som jag alltid spanar in. Ååååh han är bara för galet het, o om möjligt så blir han bara hetare o hetare för var dag som går.. Jag vill haaaaaa! haha ^^
O på själva pizzerian så var den andra hunken som jobbar där, mums! ;)
Fan jag tror det är dags att jag får mig ett skjut så jag kan börja tänka klart.. haha ;p
Men för att vara någorlunda seriös så finns det bara en person i mitt hjärta o som alltid kommer finnas där. Om allt bara kunde låta bli att vara så jävla komplicerat.

Nåväl, nu är jag galet jävla trött o sliten så sängen skriker mitt namn, jag hör hur det ekar "Bella, Bella, BELLAAAAA!" ;)
Godnatt på er.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: TheréseTherése

Vad mkt du fått gjort ändå! Bra gjort :) Hoppas du får en underbar dag :)

2009-06-05 @ 06:49:19
URL: http://terezita.blogg.se/
Postat av: johanna

fin blogg du har!

följa varandra via bloglovin ?

2009-06-05 @ 10:31:00
URL: http://baaraajohaannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0