Brev! ^^

Idag så har jag fått brev ifrån Akademikliniken! :)
Lite information om ingreppen jag ska göra och en bekräftelse på tidsbokning.
Det känns helt overkligt att jag den 31 augusti befinner mig där på konsultation och om allt går bra opererar mig den 30 september. 
Jag börjar redan nu bli galet nervös, men jag blev lite lugnare när jag läste igenom informationen jag fick. Jag tror och jag hoppas verkligen att allt går bra, Akademikliniken är ju en proffsig klinik och Jonas Röjdmark som jag ska träffa har jag läst mest positivt om med få undantag. Dom undantagen var dock inte så trevliga då ett av dom infattade ett dödsfall och det skrämmer mig rejält kan jag lova!
Ska kolla med HSAN sen också och se om han har några anmälningar på sig och isåfall hur många.
Men det känns bra hittills iaf så de är bara att hoppas att allt blir bra också! ^^
Jag längtar så otroligt mycket...


Kommentarer
Postat av: Sofie

vad ska du operera? :P

2009-06-30 @ 21:53:13
URL: http://sofieomnell.blogg.se/
Postat av: Anna

Tjingeling bruttan!!

Nu har jag bara skummat lite här, men jag förstår om du är uppspelt... :)

Mina fyller 8 år den 13 september och jag har inte ångrat dom en minut sedan dess.. :D

Jag hittar dock inte VAD du ska ha i dom, men det kan bero på värmen... hihi

Jag har koksalt i mina...

Kramiz!!

2009-07-01 @ 09:32:43
URL: http://miranna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0