Enda snö jag vill ha är den som går att snorta!

Hejhopps!
Det är galet mycket snö ute o som inte det skulle räcka så ska det snöa mer ihelgen. Fuck fuck fuck! Vart är egentligen våren?

Har inte direkt gjort något speciellt idag heller. Var iväg till skolan och när jag kom hem möttes jag av att Gotte rivit lägenheten så var tvungen att ställa mig att städa direkt. Han har vart totalt hopplös hela dagen. Jag blir galen!
Längtar tills hundkursen börjar nu den 19e, så jag kan få lite tips på vad jag ska göra.

Har inte blivit något pluggande idag heller, tar för mycket på krafterna att vara militär mot Gotte.
Förhoppningsvis får jag något gjort imorgon iaf, annars så får jag skjuta upp provet tills nästa vecka.

Näe nu ska jag ta mig ett bad o bara koppla av, o sen så börjar ju efterlyst.
Vi hörs mer senare! ♥



Kommentarer
Postat av: Em

Sv: ja jag känner mig ganska nöjd själv,men jag har tenta snart oc då måste jag verkligen sätta allt.



Oj, så mycket snö ni har hemma i Gävle!!

Här nere har vi ingenting för tillfället.

Kram på dig

2009-03-11 @ 20:21:47
URL: http://madebyem.blogg.se/
Postat av: Jenna

va kul att du tycker det :D

2009-03-11 @ 20:25:03
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej där! Jag har en tävling på min blogg... bara så du vet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0