Horunge!!!

Jag har en kompis som är en riktig jävla mytoman.
Eller vänta jag HADE en kompis som var mytoman!
Han har  vart skyldig mig pengar som jag skulle ha fått för över en månad sen. Han har dragit den ena lögnen efter den andra för att inte betala tillbaka. Men nu får det vara nog!
Han är kaxig men jag trodde idioten hade mer vett än att vara kaxig emot mig men tydligen inte.
Han är riktigt riktigt fuckad i mina ögon liksom så många andra i Gävle.

Jag blir bara mer irriterad av att skriva om det.
haha ni skulle ha sett dom tre första inläggen jag skrev men som jag aldrig publicerade. Rent jävla hat rakt igenom kan jag lova. Skrämmande hur jävla förbannad jag kan bli.
Fuck that, fuck him. Horungar som han är inte värd min tid, det har han aldrig vart.


Orkar inte skriva om något annat nu, så jag återkommer när jag känner att jag inte vill slå sönder datorn.
Ciao!



Kommentarer
Postat av: Bitte

Å fy tusan,såna vänner ska man rensa bort ur sitt liv!PS.Tack för din fina kommentar,det värmde!Ha en fin söndag :)

2009-03-07 @ 09:18:59
URL: http://www.metrobloggen.se/leva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0