Not without my pills!

Hejhopps!
När jag har en hangover så ska jag inte ta min medicin vilket gör att hungerkänslan och suget efter något ökar till tusen..
Jag har seriöst frossat i mig glass, kebabrulle o pannkakor idag. Saker jag vanligtvis väldigt sällan äter.. Jag har ätit så mycket så det känns som magen min ska spricka!
Imorgon återgår allt till det normala, TACK O LOV!
Älskade concerta... Hjälper mig inte bara med humöret o impulskontrollen utan också så jag inte ska äta så jag spricker.
Jag säger bara, Not without my pills! ;)

Imorgon är det en ny vecka vilket betyder ett nytt helvete med krav i skolan..
Åh jag tror jag spyr! Massvis med prov som bör göras och jag har inte pluggat ett skit.
Jaja ingen idé o klaga utan det är väl bara o sätta igång o plugga. Men inte nu för nu är det söndag.. O söndagar ska man bara sega..  HÄHÄ! ^^

Nu ska jag ta o halsa i mig en liter vatten, gå ut lite snabbt med Gottfrid och sen krypa ner i sängen.
Åh vad jag är kramsugen just nu. Får helt enkelt kramas med Gotte. Han duger mer än väl min sötaste sötnos! :)

Godnatt på er alla o sovgött!
Vi hörs mer imorgon.. ♥




Kommentarer
Postat av: Anna

Haha ja, Dylan är tuff tycker jag :)Hörde att han är 71 år också!

2009-03-29 @ 23:47:27
URL: http://annagulls.blogg.se/
Postat av: Michaela

aa men jag äter inte kronfågelns så det är lugnt :))



godmorgon! :)

2009-03-30 @ 09:10:28
URL: http://mejx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0