söndag..

Hejhopps!
Då var det söndag då... Allt jag har gjort är att ha vart ut på långpromenad med Gottfrid i skogen.
Härligt att rensa tankarna lite..

Jag har haft galet ont imagen nu på morgonen, har ju mens men det var inte som mensvärk..
Det bara högg till och började spänna och sen så började det göra skitont i svanken och jag fick svårt att andas.
La mig i fosterställning i sängen och efter ett tag gick det över. Rätt obehagligt måste jag säga..

Mamma och Viktor kommer hit ikväll.. Dom är framme runt 20.00.
Så snällt av dom att komma hit o passa Gottfrid när ingen annan ställer upp.
Det är ju inte direkt att vi bor grannar utan vi bor trots allt 16mil ifrån varandra.

Näe nu ska jag glo lite på tv o bara slappa.. Precis som man ska göra en söndag.
Vi hörs mer senare!


Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Krusbär var rätt, men du var tyvärr inte först in med svaret.. kommer snart med ny bild.. gissa gärna på den.

2009-03-22 @ 12:24:25
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Du vet vem

har skicka ett mail nu om det där och om de skulle vara nåra problem så får du höra av dej.

2009-03-22 @ 13:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0