Sweet dreams babes!

Såå... Då var tevekvällen slut och sängen skriker BELLAAAA!
Men först blir det att ta en kort sväng med Gotte, min älskade söta underbara Gotte!
Har sagt det förr men säger det igen o kommer troligtvis säga det fler gånger, jag är så förbannat glad att jag har honom. <3

Imorgon blir det skola och en jävla massa pluggande. Har faktiskt tagit mig i kragen o pluggat lite spanska nu ikväll, säkerligen grava stav och grammatiks fel men vem bryr sig . Har de gjort iaf, har en uppgift kvar sen skickar jag in skiten så har jag iaf gjort det. Sen prov på troligtvis fredag, ska kolla upp det där imorgon.

Nåväl, godnatt på er snyggingar därute.
Sov gott så hörs vi mer imorgon! ♥


Kommentarer
Postat av: Dannie

Jo men det har jag också gjort. Massa från Sthlm som har varit i Gävle älskar deras uteliv... :)



Jag vet inte om det är en "ren" rockklubb men av det jag har hört så ska det finnas och det är dit vi ska :P

2009-03-18 @ 13:45:26
URL: http://dap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0