Rolig kväll! :)

Hejsan alla underbara läsare!
Har inte skrivit något idag förän nu som ni säkert har märkt. Kan väl säga så mycket att det blev en o en annan drink för mycket igår så denna söndag har jag spenderat mesta dels framför tvn och har inte orkat ansträngt mig att blogga något förän nu. Är fortfarande galet seg men men...

Gårdagen var riktigt rolig! Tessie och Elin hämtade upp mig vid station o vi åkte hem till Elin. Gjorde oss ordning och började dricka. Någon timme senare kom två vänner till Tessie. Minns att ena hette Sandra och var riktigt trevlig. Skrattade en massa och jag satt o gorma om att jag ville ha mat. :P Lite senare så kom även två killkompisar till Tessie.
Runt halv elva tog vi en taxi ner till krogen och som vanligt fick jag taxichauffören att stanna taximätaren innan vi var framme.
Inne på bockarna var det seriöst nästintill folktomt. Elin&Tessie sa att det skulle komma mer människor men det tvivlade jag starkt på o jag hade rätt. Det kom inge mer folk... men inte gjorde de något för jag hade askul endå! ^^
Någon gubbe som hela tiden glodde på mig o försökte prata o när jag reste mig upp sa han "Snygg rumpa" Jag vänder mig om ger han en mordisk blick o nästintill skriker "Den ska då du fan inte glo på!!!" hahahaha...
Var massa band som spelade, o i ena bandet fanns det en sån galet snygg sångare o när han tog sig på kuken på sen så trodde jag att jag skulle svimma! hahaha... Hunkiiililunk! ;)
Flörtade rätt bra med honom liksom snubben som skötte blackjack bordet, Bella was on fire! ;)
En till gubbe kom o störde mig o jag sa till vakten som stog bredvid att tabort honom o utan tvekan slängde han ut honom. :P
Mot slutet av kvällen så kom även någon som vanligtvis var vakt på stället o babblade på o hans skratt var seriöst de ful/skönaste jag någonsin har hört. HÄHÄ... hahaha seriöst HÄHÄ exakt så... hjahahahahah så jävla skön!

Innan bussen gick vi o köpte en varsin kycklingmacka, VIP-ingång... ;)
HÄHÄ... :P
o på bussen hem så somnade jag o åkte typ 3-4 busshållsplatser förlångt! Galet drygt det var att hoppa av alldeles nyvaken o gå hem i dimman o kylan. Never fuckin again! Fattar inte, jag brukar ALDRIG somna på bussen men men....
Kom hem o somnade gött i sängen min o vid nio imorse så hämtade jag Gotte..


Det var min kväll det.... Nu har jag 3 frågor till ER. .

1. Hade ni kul igår?
2. Släckte ni ljuset mellan 20:30-21.30
3. Glömde ni o ställa om klockan till sommartid?

Mina svar är..

1. Jag hade galet kul! ^^
2. Vi släckte, tände ljus o söp oss kalasfulla. ;)
3. Jag glömde faktiskt inte bort att ställa om klockan, vilket jag annars alltid gör.

Nu ska jag ta mig kraft till att gå ut med Gottfrid och sen hem till syster för att släppa in katterna o ge dom mat.
Vi får höras senare!
Puss ♥


En bild ifrån igår... Ska försöka få tag på dom andra bilderna senare.
Det var liksom Elin som var fotografen, not me.. :p


Kommentarer
Postat av: sandra

alla va nog på agust i går, de är de bästa stället tycker jag =)

2009-03-29 @ 19:55:31
URL: http://www.nogg.se/eda
Postat av: Cristal

haha, tack så mycket! :D har du bloglovin?

2009-03-29 @ 20:24:13
URL: http://cristaal.blogg.se/
Postat av: Jenny

hihi verkar som om ni haft en kanonkväll:) kram!

2009-03-29 @ 21:32:34
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha!

Garvar ihjäl mej!!

"Ni ungdomar"!!! ;)

Ska svara på dina frågor, men eftersom du kikat in hos mej, så vet du ju redan..

JA, jag hade trevligt!!

JA, vi släckte ljuset som man skulle...

..och JA, jag glömde ställa om klockan!!



I morgon ska jag "inviga" mina piffiga disktrasor..

Kramiz tjejen och simma lungt!! :)

2009-03-29 @ 21:51:42
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: sofia

ja det är as grymt :)

2009-03-29 @ 21:53:41
URL: http://fiiass.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

1. Jag hade det fint igår

2. Jodå det gjorde vi

3. Jajjemen vi ställde om klockan.



Bloggfesten var ruskigt kul och jag längtar redan till nästa gång..

2009-03-29 @ 21:54:23
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Anna

...och just det ja..

Tänk dej för när det gäller byxorna...

Dom är ju trots allt sjukt sköna, men jag hade ett par på det glada 80-talet och jag FICK STRYK för att jag hade dom, så jag tänker INTE göra om samma misstag två ggr... :)

Kram

2009-03-29 @ 21:58:50
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Olessia

sv: jag skrev ju om man är riktig sjuk så är det ju sklart att man ska ta :)

2009-03-29 @ 22:01:31
URL: http://nenno.blogg.se/
Postat av: LUHLUUS FOTOBLOGG

tack så mycket! =)

2009-03-29 @ 22:13:34
URL: http://luhluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0