Hög som ett jävla höghus.

Nu är det "Trebarnsmamma och hög på cannabis" på 3an men jag är så galet trött så vet inte om jag orkar titta på det.
Jävla Joint kvinnan röker då.. haha o hur hon blir. Det påminner om Emma på bussen när hon hade fått några blogg av mig o en kompis o hon blev helt knas o trodde hon skulle dö. hahah ser henne framför mig fortfarande, fuck va roligt vi hade. "Kan man dö av det här? svara nu kan man dö? Jag kommer att dööööö!"  Kvällen avslutades på max o Emma överlevde och lärde sig en läxa... Att aldrig mer röka hash! ;) Det är så man får folk att inte börja med saker, förbjud dom inte utan bjud dom. haha ! ;)
 That is some funny shit! ^^

Jag lovar att minst hälften av alla stora uppfinnare var hög när dom kom på sina idéer.
Man kommer på alla möjliga galna smarta saker... Sen blir man bara nojjig o knäpp.
Galet många har prövat att rökt på.. Brudarna i SATC rökte ju på engång i ett avsnitt med. ;)


Nääe. Nu räcker de med hash snacket.
Nu ska jag ut med Gotte o sen sova. Är somsagt galet trött.
Hörs mer imorgon.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Caterina

Nej det är jag inte..men båda föreldrarna är det.

A jag håller med om att det är det bästa stället :P

Jag kommer ifrån staden Thessaloniki om du har hört talas om?.. har varit i Kreta när jag var yngre där imot. Älskar våra stränder och själva landet :D

Jag tror att ni kommer ha det så bra i Kos ;)

2009-03-11 @ 22:35:48
URL: http://cattaas.blogg.se/
Postat av: Anna

Hihi!

Det skulle vara ett RENT NÖJE!! :)

Men nu så tycker jag i och för sej att din blogg är skithäftig!

Kram o natti!

2009-03-12 @ 00:28:25
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Det var tyvärr fel .. =)

2009-03-12 @ 08:52:12
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0