Åh nej..

Hejhej!
Är allt bra med er?

Själv har jag haft en jävla mensvärk men som har gett sig nu tack vare ipren!
Idag har jag stortsett inte gjort ett skit! Var iväg till ica en sväng och handlade lite, frågan är bara varför då jag inte har någon somhelst matlust. Är inte hungrig och känner inget sug och det är nästan omöjligt för mig att äta då.
När jag tänker efter så åt jag ingenting igår och hittills idag har jag inte lyckats fått i mig något heller.
Eh några dagar utan mat är inte så farligt, jag har nog med fett resever så jag klarar mig fint ändå..
Bara jag får i mig vatten så är de lugnt..

Ikväll så är det ju NCIS och Desperate housewives, får INTE missa!
O eftersom jag inte har något för mig så är det inte så stor risk att jag gör det heller.

Usch jag känner att jag har en riktig Anti-dag idag så är lika bra att jag slutar skriva.
Vi hörs senare istället..
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Karin

VA!!! inget sug...ha ha När jag har pms så vill jag äta massor...MASSOR av godis..)

2009-05-19 @ 19:30:53
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: h

Att det spöregnar här gör det ännu mysigare med houswives och en filt ju, det känns mer ok att sitta i soffan en hel kväll som det lätt blir på tisdagar haha

2009-05-19 @ 20:21:28
URL: http://halshammar.se
Postat av: Zusanna

sv; jag börjar gymnasiet till hösten och då ska jag gå estet-teater :D men än så länge går jag i en teatergrupp på fritiden bara : )

2009-05-19 @ 21:38:07
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0