Återvändardagen.

Hejhopps!
Då var de redan fredag då och idag bär det av till Söderhamn för partaj! ^^
Kollade upp vad den där återvändardagen var för något och den går att jämföra med en MINI cityfest typ.
Karuseller, stånd, öltält och massa folk! Låter great..  :)
Söderhamn ligger bara 20minuter bort med tåg från Hudik och 40minuter ifrån Gävle..
Söderhamn är inte så stort heller så risken att man skulle "råka" stöta ihop är rätt stor..
I'm just saying! ;)

Hursomhelst så går min buss in till Hudik 16.10 och tåget vidare 17.54..
Innan dess ska jag städa. Jag hatar verkligen att komma hem till ett stökig lägenhet.
Jag håller på att tvätta just nu också, har knappt något rent.

Nåväl det var allt för nu..
Vi hörs lite senare!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: miahmariah

Åh vad härligt det låter. Hoppas att du får en kanonhelg.

kram



ps. hur är det med gotte?

2009-05-22 @ 23:55:12
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: ♥ SimplyMalin

Sv; Sista avsnittet från Prison Break kom ut för en vecka sedan.. har du sett det ännu måhända? :O

2009-05-23 @ 18:09:40
URL: http://craazybananas.blogg.se/locopoco/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0