Ett städat hem är ett städat hem..

Godkväll!

Jag måste först erkänna att jag är totalt kass just nu på att både svara på kommentarer och läsa era bloggar.

Ska bli bättring på det snart.. Jag lovar.

Jag har städat som en jävla idiot idag men trots det så har jag fortfarande lite kvar att fixa men det gör jag imorgon..
Just nu sitter jag och tittar på Gordon's kitchen nightmares vilket kanske inte är sådär jättebra när jag redan är galet hungrig och ser massa mat. Men inte äta på kvällarna, nej nej absolut inte.
Men den där jävla frukosten imorgon lockar så mycket just nu så jag vill bara bli trött nångång så jag kan sova.
Fattar inte varför jag inte är trött än när jag klev upp så tidigt och varit i full rulle sen dess typ.

Nåväl..
Nu blir det en kvällspromenix med Gottfrid och sen ska jag krypa ner i sängen och försöka sova.
Vi hörs mer imorgon, godnatt sovgott!


Jag, Emma, Susanne och Angelica förra fredagen innan utgång.

Kommentarer
Postat av: Therése

Usch, jag måste också städa. Men hinner nog inte det idag :S

2009-05-29 @ 07:08:16
URL: http://terezita.blogg.se/
Postat av: Karin

Ja de e piss....gör ont ont ont...Psst nu kom min städerska..moahaha...

2009-05-29 @ 10:50:25
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilket gäng av "sköna hönor".. ;)

Kikar in och "trycker tillbaka"... :)

Kram och hoppas du får en toppenhelg!

2009-05-29 @ 11:26:35
URL: http://miranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0