Film; the women.

Hejhopps!
Nu har jag precis kollat klart på The women och tyckte inte den var något speciell alls.
Gick att titta på men inte mer än så..
Body of lies får jag ta och kika på imorgon för orkar inte göra det nu, klockan är alldeles för mycket.

Veckan som kommer nu så är det plugga och åter plugga som gäller.
Jag vet att jag alltid säger så men nu gäller det verkligen!
Ska hålla två föredrag imorgon i svenskan, jag har inte fixat ett dugg till något av de.
Ska göra ett engelskaprov på tisdag som jag inte pluggat till och jag ska försöka göra 2 spanska prov på fredagen.
Jag ska även göra klart det jag har kvar i historia, vilket är typ halva kursen.
Så det är rätt mycket, men det gäller att inte tappa hoppet.
Jag kan och kommer lyckas bara jag lyckas sätta mig och börja göra det.

Näe fyfan..
Nu blir det att gå ut med Gottfrid sen sova.
Vi hörs mer imorgon/senare idag..
Godnatt, sovgott!





Kommentarer
Postat av: Therése

Den har jag inte sett än, kanske lika bra o strunta i? :/

2009-05-25 @ 07:58:49
URL: http://terezita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0