Hur kan du gilla henne?! ;o

Hur fan kan man frivilligt  vilja vara med någon som behandlar en illa och som gör en olycklig och som dessutom är ful som stryk?!! Kan någon vara så snäll och förklara det för mig för jag förstår helt enkelt inte men tydligen så är det så en flickvän ska vara. Elak, ful, puckad och en riktig bitterfitta. Näe fyfan då är jag hellre singel en att bli så!

Nåväl...
Idag så vet jag att jag skulle ha pluggat men som vanligt så har jag gjort annat.
Har iallafall lyckats kika igenom lite verb inför provet imorgon, så förhoppningsvis så blir jag godkänd.

Jag är så galet jävla danssugen. Vill ut på krogen och bara shajka!
Pratade med Malin tidigare på msn iaf om att jag kanske ska komma ner till Gävle till helgen.
Beror på om syster har lust att vara hundvakt igen och om Malin får pengar.
Vi tänkte isåfall ta och besöka Tant grön om vädret tillåter för några cider. Men samtidigt vet jag inte.. Jag tycker att jag har druckit så pass mycket som det är och jag är väl inte så förtjust i Gävle. Vill inte träffa vissa människor och jag vill inte att vissa ska få strypkopplet på sig.
Men men det är fortfarande bara måndag och flera dagar kvar, så jag kan fundera vidare! :)

Nu däremot ska jag ta o gå ut med Gottfrid.
Har varit super väder ute hela dagen och jag suttit inne.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Lycka till med provet i morgon! Kram Jenny

2009-05-25 @ 23:14:15
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0