It's not me, It's you!

Godmorgon!
Det blåser som fan ute och solen gömmer sig bakom molnen..
Måste faktiskt erkänna att det är lite små skönt eftersom jag inte kan sitta ute iaf eller ha fönstret öppet pga alla getingar.
Ska fråga syster om vi kan åka iväg och fixa myggnät idag, Gottfrids mat börjar ta slut den med så måste köpa mer.

Idag har jag svenska och jag hade tänkt hålla ett föredrag om Jean Racine, jag får dock skjuta upp det då jag inte känner att jag är riktigt är redo.
Blir så irriterad på mig att jag skjuter upp saker hela tiden, men det här föredraget har jag faktiskt påbörjat det är bara det att jag har svårt att få något grepp om vem människan var och kan jag inte få det så är det jävligt svårt att förklara för någon annan vem det var.
Jag ska i alla fall iväg till skolan tidigare så jag kan finslipa mina engelska skrivuppgifter och skicka in så dom blir klar iaf. Sen prata med Ingrid om att få skriva prov på fredag.
Jag har skippat spanskan, den fick jag ta bort och TACK för det!

Nåväl, nu sitter jag och lyssnar på Lily Allen.
Hon är ju bara för jävla grym! Älskar hennes låtar, så härliga..

O nu tänkte jag ta mig en liten blogg koll, måste faktiskt erkänna att det var bra länge sen jag gjorde det.
Sorry for that! ;/
Vi hörs senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0