Jävla getingbo!

Hejsan!
Idag har de hänt saker som är långt ifrån bra.
Jag har varit tvungen att gjort en polisanmälan, behöver inte gå in något mer på de, det är jobbigt nog..
Sen så har jag blivit attackerad av getingar!
Skulle ner till förrådet med lite saker, Gottfrid var ute i skogen med Evabritt&Arne så jag lämnade ytterdörren öppen och sprang ner. När jag öppnat dörren och gått in så hör jag bssss... Ja tror ni förfan inte att det är ett geting-bo någonstans utanför och typ 10 getingar flyger upp, jag livrädd skyndar mig och stänger dörren.
Ser hur världens fetaste geting sitter på dörren inne där jag befinner mig.
Jag börjar titta efter en nödutgång när jag kommer på att jag befinner mig i ett litet mini förråd där ingen är i Bergsjö.. Det finns inga nödutgångar! o mobilen ligger uppe i lägenheten.
Vad tror ni jag gör?
Jo jag rotar som en galning bland mina saker i förrådet.
Hittar 2 tidningar och en bok. Först kastar jag ena tidningar rakt på getingen, full träff! Men den blev bara lite skadad så jag kastar boken, full träff även där (prick sinne till tusen) Springer fram med den andra tidningar och slår den tills den är mos.. Mohahaa, hat kallas det.
Öppnar dörren litegrann hör inget surrande så jag springer upp för trappan och rakt in i lägenheten.
Märker att det börjar svida på armen och jag inser att något har stuckit mig, kan dock inte vara en geting för det ser inte ut som ett sånt bett...
Skulle egentligen ha haft ner en kartong med men den väntar jag med tills imorgon, då ska jag lura upp någon på vinden som kollar vad som befinner sig däruppe.

Nu däremot så ska jag fortsätta städa, vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: eva

Tusen tack:). Ja getingar är bara för MYCKET!!!!

De e så härligt när man väl tagit det sista i städningen och man njuter av doften av nystädat:).

2009-05-29 @ 10:59:01
URL: http://keltisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0