Nu får det förihelvete vara nog!!!

Fyfan vad patetisk DU är!
Är det något du vill säga mig så säg det då för ihelvete!!
Men nej det skulle du aldrig göra, för ärlighet är något du verkar ha jävligt svårt med!
Att vara falsk och bete dig som en fitta verkar däremot du ha jävligt lätt för!
Usch fyfan vad trött jag är på dig..
På ditt otacksamma jävla beteende, din nonchalans din falskhet och dina lögner!!!
Näefyfan....
USCH!!!

O USCH till fittan i morgonrock som var ute och gick med sin dammtuss till hund med.
Man stannar inte o glor på andras hundar, bara för att din ser ut som en hårig råtta och du kan ta upp den o bära den så har jag inte lika enkelt med min HUND!!!


Irritationer!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0