Pang boom. . you're gone!

Den här dagen har verkligen varit seg och jag har känt mig irriterad hela dagen utan att veta riktigt varför.
Jag är så rastlös vilket leder till frustation och som slutligen leder till starka irriationer.

Jag saknar att hitta på saker, jag pratar knappt i telen med kompisar längre.
Jag har sedan drygt en vecka sen bestämt mig att jag INTE ska vara den som hör av mig hela tiden, att det faktiskt är på tiden att mina kära vänner lyfter luren och ringer också och inte tar förgivet att jag ska göra det hela tiden.

Rätt många som har fattat det nu medans andra verkar tro att jag är snee på dom och hör istället av sig mindre, rätt roligt det där. men men man märker ju vilka som förstår än och INTE tar en förgivet i sådana tillfällen.
Glad för dom få vänner jag har, dom äkta och roliga med positiv energi, människor man vill umgås med och som ger än ett bra humör själv, sprider sin glädje helt enkelt :). Love them och Tessan är en av dom! Så klockren brud. Är så galet glad att ha en sån rolig och underbar vän som henne! Hon är kung! ^^
Justja har ju inte berättat om våran RAW comedy kryssning än heller, ska göra det imorgon. Då ska hon även skicka bilder från den till mig.

Näe nu ska jag sleepa.
Vi hörs mer imorgon, o håll tummarna så galet hårt så dom blir blå att mitt humör är bättre då! ;)
Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0