Sex är så galet jävla skönt!

Detta inlägg kan innehålla spår av sexdetaljer, känsliga läsare bör därför sluta läsa... NU! :P

Det jobbigaste med att bo här är faktiskt bristen på sex.
Jag älskar sex, jag vill ha MASSOR av sex, flera gånger dagligen helst.
Det funkar inte så bra här vilket leder till en jävla frustration som slutligen leder till ett dåligt humör.
Mitt humör är på topp idag, haha! ;)

Jag pratade med Tessie om denna frustration i telen när jag bestämde mig att skicka ett sms till en snubbe som bor här i närheten, tur för mig så delade han min frustration. Enda problemet var att Gottfrid gillar inte när någon anfaller hans matte så det krävdes att fixa hundvakt något som inte var det enklaste då min syster svarade inte på telefon. 40minuter senare och typ 60samtal senare så svarade hon äntligen och hon kom o hämtade Gottfrid.
Yes här ska stångas tänkte jag, o stångande blev det och galet härligt var det!
Efter lite slick, o blivit böjd lite hursomhelst så blev det slutligen en jävla efterlängtad orgasm som var så skön att jag ville skrika HALLELULJA! Jag lyckades däremot behärska mig och skrek istället herregud haha :P
Riktigt jävla skönt må jag säga och nu kan jag äntligen fokusera på mina studier för nu klarar jag mig ett litet tag iaf. ;)
Jag börjar gilla dessa "byfånar" för dom vet iallafall vad dom ska göra ;)

Nu har syster varit här o lämnat av Gottfrid med.
Snart börjar ballar av stål.. Fan vilken skön måndag haha ;)
Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: h

haha vilket jälva skönt inlägg

2009-05-05 @ 16:09:12
URL: http://halshammar.se
Postat av: Petra

Jag blir otroligt nyfiken vem den där "byfånen" är och om jag vet vem det är. Tell me giiirl. .

2009-05-07 @ 23:50:18
URL: http://petradaztar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0