SMÄRTA!

Åh va rastlös jag är!
Jag längtar tills imorgon då jag ska åka till Söderhamn och träffa Emma.
Jag har inte träffat henne på hur länge sen somhelst så det ska bli galet kul att umgås med henne igen.
Det ska visst vara crusing och något som jag tror hette återvändardagen, så det skulle visst vara mycket folk och öltält o sånt. Så då jävlar ska det festas! ^^ Vet däremot inte riktigt vad jag ska ha på mig, men det lutar åt min svarta knullklänning. Den får revansch efter kryssningen haha ;)
För jag antar att om du inte har hört av dig tills imorgon att du inte vill ha mig i ditt liv längre vilket jag fullt accepterar då det egentligen var jag som ville ha det så eller åtminstone sa att jag ville ha det så. Tyvärr så säger jag alldeles för mycket saker som jag inte menar för att själv inte bli sårad. Att såra eller bli sårad du vet.
Nåväl, du gör som du vill och hör du inte av dig så är det "bara" för mig att gå vidare...

Nu däremot ska jag gå ut på en kvällspromenad med Gottfrid.
Har så mycket överskottsenergi i kroppen som jag måste bli av med så jag kan sova.
Vi hörs mer imorgon.
Godnatt sov gott! ♥



Tessan var som en fotokåt kines på våran lilla tripp.. Däremot inte på bilder på själva komikerna eller när vi var fixade.
Utan bilder på oss när vi var bakis och såna här bilder som på hennes glass och mina stackars fötter.
Min fot som ni ser där genomgick en sådan smärta så ni kan inte ana! Den var helt uppsvullen och plågade mig rejält!
Allt kommer till RAW historian som jag skjuter upp ytterligare en dag. haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0