Onsdag..

Godmorgon! :)
Vilket helt underbart väder det är ute.
Jag kan däremot inte sitta ute på min uteplats något för jag misstankar att jag har ett getingbo där.
Har sett flertal getingar flyga runt därute och en av mina största rädslor är getingar. Jag är verkligen livrädd för dom!
Getingar är hemska och det värsta av allt är att dom dras till mig.. Dom verkligen jagar mig!
Det är de värsta jag vet med sommaren, getingar..
O i år måste jag försöka komma över denna geting-fobi eftersom jag kommer vara tvungen att vistas mycket utomhus pågrund av Gottfrid.
Hur ska det gå?
Jag som i 20 år gjort ALLT för att undvika dom.

Idag så måste jag städa, ser förjävligt ut här.
Sen så har jag svenska klockan 14.30 och jag kom just på att jag ska hålla ett föredrag om en bok.
Typiskt mig så har jag inte gjort något till det så är väl lika bra att jag sätter igång med det nu.
Vi hörs senare!

Har ni någon fobi?



Kommentarer
Postat av: Sandra

sv : Tack så jätte mycket :D

2009-05-20 @ 11:42:30
URL: http://sandraj.webblogg.se/
Postat av: angelina

jag tror att min största fobi är att få en binnikermask! fyfan va läskigt! fast det kaske inte är så vanligt..haha,men annars är jag väldigt rädd för alla småkryp! dom är allmänt läskiga!

2009-05-20 @ 16:21:57
URL: http://angelinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0