Jag älskar dig syster! <3

Godmorgon alla snyggingar därute! :)
Har ni sovit gott?
Jag vaknade upp strax före sju och var hur pigg somhelst.
Slog på tvn började titta på VAKNA! Jag gick ut med Gottfid på en promenad och när vi kom in så fixade jag frukost.
O nu sitter jag här skriver ett rätt meningslöst inlägg bara för att.

Snart ska jag göra mig ordning och efter det packa det sista och hoppas att jag inte glömmer något vilket jag jämt gör. Helst saker man inte tänker på men som är superviktiga som laddaren t ex. Hade ju en sonyericsson förrut och då var det inte lika viktigt då dom flesta av mina vänner hade en sån laddare men nu var jag ju så smart och köpte en jävla samsung och jag vet ingen i min bekantskap som har en sådan laddare, så att glömma den skulle skapa kaos!
Jag har faktiskt skrivit en lista om saker jag ska packa för att undvika att glömma något, förhoppningsvis fungerar det om jag inte glömt att skriva vad jag behöver på listan då vill säga haha ;)

Nåväl, nu ska jag ringa min kära syster och kolla när vi ska åka in till Hudik.
Hon är så gullig och kör in mig till tåget, men har man världens bästa storasyster så har man!
Jag älskar dig syster, även om jag kanske inte alltid visar det så vill jag alltid ditt bästa.
Du är inte bara min syster utan även min vän, en av dom bästa!
Jag hoppas att du vet det! <3

Nåväl..
Lika bra att sätta igång nu.
Jag ska försöka klämma ner ett inlägg till innan jag åker.
Svara på kommentarer ska jag hinna med.
Vi hörs senare! ♥

Kommentarer
Postat av: Gina

Jaha! Vad roligt, blir det någe biltema då? Haha, nej jag har bott här hela mitt liv ^^ bor ute i Hille (:

Ja det är så sant! Men mina vanor är sämre måste vara riktigt hungrig för att jag ska äta och det hinner man inte bli alla mornar, tyvärr. Och som mest kan jag bara äta 2 mackor och ett glas juice ! :D

2009-05-14 @ 10:50:55
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0