Jag vill... !

Hej!
Idag är det kristi himmelfärdsdag, alltså dagen då jesus enligt bibeln lämnade jorden och fördes upp till himlen.
Se vad jag kan! ;)
Ingenting som jag personligen firar eller skulle behöva vara ledig från skolan på grund av men men..

Idag startade jag min lediga dag med att jag tog mig en liten sovmorgon och vaknade upp vid halv 10.
Efter en orolig natt med konstiga drömmar så behövdes det.
Helt galet vilka drömmar jag drömmer ibland, om mitt undermedvetna försöker säga mig något så är det på ett jävla krångligt sätt.

Men ah, jag har ingen aning om vad som händer idag.
Är så galet sugen på att spela fotboll, men känner man inga här så blir det lite svårt.
Det som är så tråkigt. Jag älskar sommaren, mest för att jag kan göra saker jag gillar som basket, fotboll och brännboll.
Roliga aktiva saker som man kan göra och  ha ett gott samvete för att man vräkte i sig lite extra grillat. haha ;P
Nu blir det ju lite svårt då man behöver vara fler än en till det, iofs så har det inte gått så bra dom tidigare åren heller då jag har varit kompis med alldeles för många lata människor som har varit livrädd för allting som har med motion att göra och alltid kommit med dåliga bortförklaringar om varför dom inte kan röra på sig.
Hittar på att dom har ont nånstans osv.. Jag spelade basket med en bruten handled! O det är väl klart man får ont i kroppen om man inte rör på sig. . 
Åh blir så arg när jag tänker på den gången (inga namn nämnda) som en kompis till min kompis förstörde våran brännbollskväll!
Hon "ramlade" när hon skulle springa och kunde möjligtvis ha vrickat typ lilltån eller något, började gråta hysteriskt så alla sprang fram till henne, hon skrek att vi skulle ringa ambulans o att hon brutit benet medans jag ropade om vi skulle fortsätta spela. haha. 
Vafan jag såg klart och tydligt att hon fejkade, jävla uppmärksamhets-hora! Låg där och grät och skrek att hon brutit benet, tror ni att hon hade gjort det? NEJ! Hon hade inte ens stukat något då vi fick veta senare att allt var planerat för att hon egentligen inte ville spela men var med ändå för att hon var tänd på en snubbe som spelade med oss. 
Åååh blir så arg när jag bara tänker på det!

Näe fyfan..
Jag vill ha nya vänner... Roliga, shyssta och AKTIVA vänner! :P
Eftersom det verkar omöjligt att skaffa sig så har jag iallafall turen nog att ha Gottfrid som älskar motion, kanske inte så konstigt eftersom han är en hund men ändå haha.. :P.,
Så ska fixa fram en fotboll och gå till ängen och lira lite boll med honom, se hur det går haha. Kanske blir nya Air-Bud :P
Det blir i alla fall bättre en att sitta inne och ruttna bort. ;)

Näe nu ska jag ringa min syster och höra vad hon gör.
Vi hörs senare! ♥




O btw, moget att skriva kommentarer till dig själv.. ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Så synd att du bor så långt bort då, annars hade ja kunnat varit med iaf ;d haha! känner igen mig också på det där med mina vänner, dom är lata och det är skit tråkigt!! därför jag vill ha en hund, för den kan man alltid lita på och ha med sig :D

2009-05-21 @ 12:28:43
URL: http://emmadiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0