Blandat jävla röra...

Hej!
Idag har jag mått bättre en vad jag gjorde igår så därför har jag orkat mig ut på lite längre promenader med Gottfrid och jag var även iväg till skolan och gjorde sista delen i nationella. Gick åt helvete då det lät som tusen elefanter i rummet bredvid så jag hade galet svårt att koncentrera mig. Det var däremot inte elefanter utan invandrare som skulle lära sig svenska. Jag hade hellre velat ha elefanterna bredvid, tror dom skulle ha låtit mindre..
Lyckades av någon märklig anledning ta mig igenom allt iaf. Tror däremot inte att det gick sådär superbra.

Alltså jag har seriöst ingen aning om vad jag ska skriva om.
Jag saknar en person så galet jävla mycket så jag gör allt för att fokusera på annat men lyckas inte alltid.
Jag klarar inte av att se honom heller för då skulle jag bara sakna honom ännu mer.
Åh varför ska det behöva vara så här jävla komplicerat?! :(


O nu fick jag ett otrevligt samtal som gjorde mig smått irriterad.
Varför kan bara inte folk fatta när man menar väl?
Ska man verkligen behöva ljuga?!
Folk verkar ju må bättre av lögner så why not?...
Tyvärr klarar jag inte av att bli någon fet jävla lögnare och falsk liten hora som alldeles för många av dom jag har stött på genom mitt liv har varit. Som så många än är i mitt liv. Tror det är dags att städa ur lite mer i vänskaps-mappen. Är så jävla trött på att bli tagen förgivet och att man bara kan höra av sig när det passar. Det funkar visst bara att höra av sig till mig när det inte finns något bättre för sig... Det passar inte mig!
Tar ni åt er så gör ni nog det med all rätt och jag är trött på att försvara mig och troligtvis är jag trött på även dig!
Usch vissa vänner jag har är som att befinna sig i ett 50års långt kärleklöst äktenskap-  Man stannar kvar av vana.

Nu ska Gottfrid ut sen så blir det att sova.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Therése

Skönt att du mår bättre

2009-05-13 @ 07:01:56
URL: http://terezita.blogg.se/
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Vadå, hade svenskar låtit mindre tror du? :P



Sv: Jag kollade ett tag. Skit var det verkligen. Och jo, Malena är bättre än charlotte. Men...ja

2009-05-13 @ 09:51:20
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0