Utkast: Hejhopps! ...

Hejhopps!
Jag var aldrig iväg på engelskan men kom på att jag hade ett möte med studievägledaren kl 13.00 för att diskutera de jag ligger efter med och vilka kurser jag ska läsa nästa termin. Gick väldigt bra, o när jag gick därifrån så kände jag hur pressen hade försvunnit och jag inte längre känner mig lika stressad.
Har fortfarande mycket att göra men inte alls så mycket som jag hade tänkt mig att det skulle vara.
Känns skönt, jävligt skönt!

Nu sitter jag här och väntar på att Arne ska höra av sig så vi kan åka ner till affären.
Har typ inget ätbart hemma så måste verkligen handla!
Men det lär väl dröja ett litet tag iallfall och innan ska jag ut med Gottfrid på en promenix.
Ikväll är det tvn som gäller som vanligt på tisdagar och så ska jag plugga lite mer.
Vi hörs helt enkelt lite senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0