> Söta Alfons på besök! ^^

Hejhopps!
Jag har min systers vovve Alfons över på besök. Syster skulle iväg och frågade om jag kunde passa honom en liten stund och klart jag kunde göra det, han är ju underbar! :)
Dom har mest legat o sovit så men nyss så skulle jag gå ut med dom lite snabbt och vet ni hur svårt det är att gå med två hundar varav ena har ett långkoppel och är van att gå 5 meter framför en och en annan som är van och SKA gå alldeles bredvid mig. Inge lätt alls ska jag berätta för er. Helst inte när Gottfrid börjar dra för att hinna ikapp Alfons, jag är tvungen att stanna och bli arg på honom. Han börjar gå fot men då får Alfons något fnatt och springer över till Gottfrids sida och rakt mot Gottfrid så han blir helt vild och börjar dra igen. Borde sett ut som värsta cirkusen och inte snacka om vilken koncentration de krävs att ha koll på båda två när människor och andra hundar befinner sig omkring en..
Vi överlevde i alla fall och jag blev väldigt stolt över Gottfrid över hur duktigt han lyssnade. Alfons däremot... Hm ja det är tur att han är sådär supersöt som han är... :P

Btw idag fick jag veta en sak som gjorde mig superglad.
Jag kommer inte behöva vara tvungen att ha studielån längre då den ekonomiska biten är fixad för mig. :D
Så jävla skönt, nu kan jag plugga efter min takt och slippa behöva oroa mig för csn för jag kommer ha pengar ändå! :D
Ibland är det bara för bra att vara jag som idag. Den här dagen har hittills varit helt fantastisk! ;)

Nu ska jag gosa med grabbarna, vi hörs senare! :)



Trötta killar ;P


Kommentarer
Postat av: Diana

Söta hundar <3

2009-05-29 @ 17:14:37
URL: http://picturesinmyhand.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Tycker du det? :D Skönt, för ibland känns det som precis tvärtom =/



Ha en bra helg!

2009-05-29 @ 17:26:42
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Jenny

Va mysigt med hundbesök :)



Tack för dina snälla goa ord ang min viktnedgång, så glad jag blev när jag läste det!



Önskar er en super härlig fredagkväll och helg, kram Jenny

2009-05-29 @ 17:39:22
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0