God left this place, long long time ago...

Hejsan alla!
Vilken helt underbar dag det har varit. Inte ofta jag känner mig lycklig men det har jag verkligen gjort idag. En helt fantastisk känsla..

Idag så har ju somsagt väldigt bra saker hänt.
Jag och syster var iväg till den där tygaffären men innan vi åkte så fixade vi upp myggnät så nu kan jag fått in luft utan att massa getingar och myggor kommer in.. weej! LYCKA! :D
Ramona sprayade även där vi tror det fanns getingbo, både på framsidan och baksidan och efter det så har jag knappt sett en enda geting.  Jag hoppas på att slippa se dom också. Håll tummarna.
Hursomhelst så kikade vi bara på tyger idag och vi ska åka dit igen imorgon och då ska jag shoppa hem lite så får vi se vad jag syr för något. :)
Efter vi varit där så skulle syster iväg så jag har passat hennes söta vovve Alfons i några timmar idag. Älskar den vovven så otroligt mycket, han och Gottfrid är mina älsklingar dom! <3
När syster kom tillbaks så hade hon med sig utemöbler åt mig och snacka om att jag blev glad då.
Slipper getingar (förhoppningsvis), myggnät, utemöbler och grill. Nu är sommaren verkligen här! ^^
Hon åkte iväg en sväng till och kom tillbaks med mat från pizzerian som vi åt ute då såklart.
Mysigt som bara den, trots myggen och våra skällande hundar.. ;P

O nu sitter jag här och lyssnar på Milow och känner doften av mina doftljus som luktar lakrits. Helt underbart! 
Jag har precis kollat klart på Constantine, hade inte sett den filmen tidigare men jag tyckte den var väldigt bra. :)
Snart så ska jag ta mig en promenix med Gottfrid och sen så blir det att krypa ner i sängen. Var ju på Ikea häromdan så har köpt nya kuddar som är helt underbara. :)
Har även städat mer idag, bytt gardiner och fixat o sånt. Så jag är så himla nöjd.
Dagen hade nog inte kunnat varit bättre, fick ett helt underbart sms av en person också.
Ett sms som fick mig att bli generad och som fick mig att smälta lite måste jag faktiskt erkänna. ;P

Näe som godnatt så bjuder jag på denna underbara låt med Milow..
Vi hörs mer imorgon.
Godnatt på er! :)





Kommentarer
Postat av: miahmariah

Hej Bella. Jag är så tacksam för allt du skriver till mig. Du ska veta att jag är stolt över dig. Och en bok kan du definitivt skriva. Du har lång livserfarenhet. Jag har inte kunnat skriva på min blogg på länge då det har varit kris. Min pappa lever men är mycket dålig och jag kämpar emot hans sambo väldigt mycket. Snart är hela sanningen ute och då kommer alla att förstå varför jag kämpar så hårt med min pappa. Tack för att du finns kvar.

kram

2009-05-30 @ 00:30:47
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0