Sega dag..

Hejsan!
Har ingenting bättre för mig så jag tänkte ta och klottra ner ett meningslöst inlägg här i bloggen.

Dagen har varit långsam.. Jävligt långsam... Allt jag har gjort är typ legat  i sängen o läst.
Eftersom jag knappt har rört på mig så har jag inte känt någon somhelst jävla hunger, har däremot iaf lyckats fått i mig lite thaimat.
Hade jag haft energi till att springa jorden runt så skulle jag ha gjort det, för fy vad rastlös jag är!
Stackars lilla Gottfrid som bara har fått varit ut på några korta promenader idag, ändå så har han varit så lugn, verkligen som en liten ängel faktiskt.. Han verkar förstå att jag är sjuk och inte orkar så mycket. Lillplutten!
Vet inte riktigt hur jag ska klara mig utan honom enda från torsdag till söndag. Kommer sakna honom så otroligt jävla mycket! Han är min lilla bebis! <3


Nu ska jag lägga mig ner i sängen igen och läsa dom få kapitel som är kvar av boken.
Imorgon har jag sista delen av nationellaproven i engelska, måste verkligen orka mig till skolan med andra ord.
Jag har knaprat ipren som en dåre och just nu så mår jag rätt skapligt. -PEPPARPEPPAR-
Godnatt på er så hörs vi mer imorgon!



Kommentarer
Postat av: Anna

Krya på dej gumz!

Nu har jag kommit på knasigheter... :)

Natti natti!

2009-05-11 @ 22:41:16
URL: http://miranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0