Till Andreas lilla "älskling" haha..

Jag är så galet trött på att seriöst bli attackerad av mina föredetta killars nya flickvänner. !!
Känner ni er verkligen så hotade av mig så ni ständigt måste läsa min blogg, ta reda på saker om mig och slutligen be mig att "backa" o hålla mig undan?

Mitt ex Ante som jag var tillsammans med för galet många år sen har en jävla osäker brud som nyligen skrev till mig från HANS msn att jag skulle backa så dom kan få en chans att rädda deras "äktenskap" .
Haha så jävla sjukt då enligt han så finns det inget o rädda och det som är det sjukaste är att jag faktiskt förengångskull INTE har gjort något. Han frågade om han fick komma upp och hälsa på mig som VÄN och jag sa att det är väl självklart. Shit vad fan vi har känt varandra sen jag var typ 10år, vi har gått igenom galet mycket tillsammans och varit typ bästa vänner.

Jag är så jävla trött på att hamna i något jävla triangeldrama nu. Det är fan inte första gången, det händer mig förfan JÄMT och jag är så galet jävla trött att inte kunna få ur mig det, det är slut med det nu! Sluta vara så jävla osäkra, om ni känner er tvingade att ständigt ha koll på mitt liv och att era killar inte befinner sig i det, är jag ett sånt hot så är det väl eran kille ni borde fokusera på inte mig. DET ÄR INTE JAG SOM VAR OTROGEN MOT ER GÅNG PÅ GÅNG. Det var INTE jag som stängde av telefonen medan jag bassade någon annan och det var förfan inte jag som var dum nog och förlåta det för att snubben skulle göra om det gång på gång. O nej jag syftar inte på Ante nu för en trognare kille får man leta efter, att jag dissade av han och slängde allt vi hade åt helvete för en tönt kommer jag aldrig förstå mig på.

Vill inte du att han ska komma o hälsa på mig säg det till honom och inte till mig!
Att komma med seriösa påhopp och be mig hålla mig undan en av mina bästa vänner för att vi råkade knulla för ett X antal år sen är sjukt och gör mig bara provecerad nog till att göra det du är mest rädd för!
O ja jag förstår att du känner dig hotad, jag var och ÄR the love of his life, har han ringarna fortfarande runt halsen? Har han råkat sagt Bella till dig när ni har haft sex, heter eran dotter Isabelle i mellannamn? JA JA och åter JA!

Vill du höra våra minnen, mår du bättre av det?
Vill du höra om vårat sexliv, hur jävla skönt vi hade det, hur han vred och vände på mig och sa tusen gånger om hur jävla mycket han älskade mig. Att han med stolthet alltid visade upp mig och berättade att jag var det vackraste han någonsin hade sett. Alla jävla galna saker vi har gjort, att jag inte bara var hans flickvän utan även hans bästa vän och att jag alltid kommer förbli hans första och största kärlek.

Ja jag förstår endå.. Det måste vara jobbigt att han var tillsammans med mig innan, så galet mycket att leva upp till. Borde vara ännu jobbigare när du inser mer o mer att han aldrig har glömt mig att han älskar mig och därför känner du dig så hotad så du måste be mig backa för att du inser att erat förhållande redan är så jävla trasigt så det inte går att fixa.

Men lilla gumman, jag och Andreas kommer ALLTID ha kontakt. Vi har ett band ni aldrig kommer ha.
Så är det med dom flesta av mina ex även om mitt och Antes band är starkast. Vi är vi så är det bara. Ledsen att du skulle träffa honom efter mig, inte lätt inte lätt.
T.I.D.S.F.Ö.R.D.R.I.V.! ;)

Någon annan ny flickvän till något av mina ex som vill jiddra med mig kanske? ;)
Näe fyfan nu ska jag vara snäll,.. För en stund iaf ;)

Promis med Gottfrid sen sova, vi hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Therése

Visst blir man förbannad på sånt? Ha en fin dag!

2009-05-04 @ 06:03:48
URL: http://terezita.blogg.se/
Postat av: Therese

Den var väl ingen höjdarfilm så, men Hugh Jackman är det ju aldrig fel med ;) Men helt okej!

2009-05-04 @ 10:41:37
URL: http://lipstickkiller.blogg.se/
Postat av: m

jäklar vad som händer i din vardag! Är det någonsin en lugn minut för dig babe? STor tjock kram med endorfiner i! :D

2009-05-04 @ 13:09:10
URL: http://mimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0