Min vovve älskar fotboll! <3<3<3

Jag och Gottfrid har varit på ängen och spelat fotboll..
Vilken jävla lirare han är alltså! Helt underbar, vad jag älskar honom mitt lilla fotbollsproffs! <3
Jag ska filma nångång så ska ni få se vad jag menar.  ;)
Vi stannade bara drygt en halvtimme för myggorna attackerade mig så vi var tillslut tvungen att gå hem igen och nu sitter jag här och är så galet sugen på en smörgås men ska inte.. Får vänta till frullen imorgon istället o den kommer bli av tidigt för jag ska iväg med bussen in till Hudiksvall klockan 8.10 på möte och innan dess så ska Gottfrid rastas och jag ska göra mig ordning.. Gaah när jag tänker på det måste jag kliva upp galet tidigt! ;o

Ah då är det väl lika bra att jag diskar och gör ordning lite nudå och försöker sova sen.
Vi hörs mer imorgon, när jag kommer hem.
Godnatt på er!





Fan jag funderar på att skaffa mig ett övervakningsystem för att se vad Gottepott sysslar med när jag är borta.
haha :P


Kommentarer
Postat av: Therése

Vad kul med en vovve som spelar fotboll :) Jag hade en kanin en gång som kunde spela fotboll med mig :P Haha!

2009-05-28 @ 07:25:07
URL: http://terezita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0