Tror du jag vill ha en horunge?!! KEEP THE PIG!


Måste DUUUUUUU gå runt och ljuga hela jävla tiden?!
Jag hoppas för DIN jävla skull att det INTE är MIG hon menar..
O om DU tänker lite längre så fattar DU att JAG vet och då fattar DU även vad JAG menar!!
Så ytterligare engång.. Jag hoppas för ERAN skull att det INTE är MIG hon menar!
Jag trodde DU skulle ha lärt dig vid det här laget att jag ALLTID får reda på saker, jag vet mer än vad du tror.
Jag trodde även att du skulle ha lärt dig att INTE göra mig förbannad!
Sluta försök provocera mig för det kommer bara sluta illa... riktigt jävla illa!
O fattar du inte det här så är du mer puckad än vad jag trodde!!


Hoo.. Andas Bella.. Andas..
Nu börjar min NCIS och efter det så är det desperata.
Vi hörs alltså senare!



Kommentarer
Postat av: Petra

Bella du är så arg. . så arg så arg. . Du får tänka att dessa människor inte har något liv och därför gillar att prata om andras. Du får även tänka att vad tråkigt det skulle vara om inte du fanns, då skulle dom inte ha något att prata om eftersom du verkar vara ett underbart samtalsämne. Se det posetivt dom gånger du hör skitsnack. Vad borde livet vara utan Bella ;)

2009-05-07 @ 21:59:31
URL: http://petradaztar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0