Vad är det för jävla psykfall?!

Hejhopps!
Kvällen/natten igår blev fuckad!
Ante ringde upp mig för att kolla läget, han stog ute på balkongen o inne lät det som värsta psykfallet. Helt plötsligt så kom hans brud/ex/vad det nu än är ut på balkongen och skrek om det var mig han pratade med, tillslut för första gången i hela mitt liv så hörde jag hur Ante flippade och sa typ "Ja det är Bella, gå in o hållkäften förihelvete" efter att han flertal gånger hade upprepat att hon skulle gå in och låta honom prata ifred.
Jag har seriöst ALDRIG hört han flippat o bett någon brud hålla käften innan, inte ens till mig och allt skit jag gjort emot honom . Hon går in iallafall och bara några sekunder senare så hör jag  *CRAAAAASH* Jag frågade vad som hände o så säger Ante "Vad fan hon kastade en stol in i rutan" Jag hör hur deras lilla dotter börjar skrika och han säger att han måste lägga på och sen dess har jag inte hört något ifrån honom så är fett orolig!
Vad är det med att mina ex alltid blir tillsammans med någon galen brud efter mig?
Helt sjukt! ..
Ante om du ser det här, RING! Jag blir orolig du vet!

Nåväl..
Idag är det verkligen inget bra väder ute iallafall.. grått o kallt.. bbrr...
Men eftersom jag endå måste sitta inne typ hela dagen och plugga så gör det inte så mycket utan är snarare rätt skönt för då slipper jag må dåligt över att jag inte njuter av solen.
Har skola idag runt kl 13.00 tror jag? Lite oroligt att lämna Gottfrid sen han smet ut sist men nu är balkongdörren fixad och jag måste verkligen till skolan så.

Näe nu ska jag ta o fixa lite annat.
Vi hörs senare! ♥




Kommentarer
Postat av: Andréa

Hej, nu hittade jag en kommentar som du skrev till mig för ganska längesen som jag tydligen har glömt att svara på :P Du skrev att du inte vet hur man ska applicera ögonbrynsskugga. Det är hur lätt som helst! :) Det enda man behöver är en ögonbrynsskugga och en snedställd borste med smal kant (så att det inte kan bli några tjocka fula streck). Sen målar man bara på längs brynen :)

2009-05-04 @ 12:25:57
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Anna

Tjingeling!!

Här har det varit turbulens... :)

Du har något hos mej som tillhör dej, så du orkar stå på dej... ;)

Bamsekram!

2009-05-04 @ 13:04:35
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: cathie

Haha nej, det spelar nästan ingen roll hur man fotar, små sötbebisar på bilder blir alltid bra :D



Men guud!! Stackars kille/barn.. Hoppas verkligen inte att det var så allvarligt som det lät :(

2009-05-04 @ 15:34:31
URL: http://cathie.se
Postat av: Anonym



jag skulle också va orolig!



just nu har jag rea..En design för 125 kr.. Ordinarie pris 200 kr

http://designbyjessica.blogg.se

2009-05-04 @ 18:18:19
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Bitte

Ojoj,stackars brud,hon kan inte må bra!OKej,lite svartsjuka,men gå på och söndra saker!Gu så destruktivt!

2009-05-04 @ 20:14:56
URL: http://www.metrobloggen.se/leva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0