Det är verkligen fredagen den trettonde idag!

Jag kan inte minnas att jag någonsin har haft otur på fredagen den trettonde framtills idag..
Har haft väldigt ont i magen som jag skrev i det tidigare inlägget, ringde Tessie för att höra med henne om det här med blindtarmen eftersom hon har opererat bort sin engång i tiden. Hon tyckte att jag borde ringa sjukhusrådgivningen vilket jag gjorde och det var en riktigt trevlig människa som svarade.
Jag blir så glad när människor som jobbar med människor verkligen ger dom ett bra bemötande. Något som egentligen borde vara en självklarhet men tyvärr inte är det.

Bortsett från smärtan i magen så har jag även lyckats haft sönder min säng!
Jag och Gottfrid skulle både ligga och trängas på vänstersida  av sängen. Gotte brukar annars jämt flytta på sig ner mot fötterna när jag lägger mig men inte nu. Var som han ville knuffa ut mig från sängen men jag envis som jag är låg kvar och envis som han är så låg han också kvar.
Pratade med Tessie i telefon samtidigt som jag hör krrrrsh.. O så går ena benet till sängen av och sängen ramlar åt sidan! Gottfrid flög av och jag låg kvar o små skrattade! Haha lite roligt! ;)
Men det var rätt väntat... Den har varit vinglig sen den dag Arne och Ramona kom hit med dom där träpinnarna som dom envisades om att sätta fast för dom gillade inte att jag skulle ligga med madrassen rakt på golvet som jag tidigare har gjort för jag tyckt de varit så skönt.. haha låter så white trash o så fattigt egentligen men ah jag har helt enkelt tyckt de varit skönt! :P Nu däremot efter att ha sovit en bit upp så tycker jag att det är grymt obehagligt haha, va sjukt att man kan vänja sig så lätt.
Det som däremot är en liten chock är att det händer NU! Typ ett år senare när den klarat att man har haft chiki chiki o shit i den, jag kanske måste banta?  haha... :P

I alla fall så ringde jag Ramona och hon skulle komma senare och hjälpa mig att laga den, hur fan det nu än ska gå för vad jag kan se så har ju hela benet gått av. Haha!
Jag är väldigt glad och tacksam att hon hjälper mig iaf, vi är lite som dag och natt jag och min syster vilket ibland kan vara något riktigt bra men ibland även vara riktigt KAOS!
Vi har väldigt ofta delade åsikter och uppfattar saker helt annorlunda.
Men saken är att det handlar egentligen inte om att förstå hur den andra tänker utan mest att acceptera att han/hon faktiskt tänker och resonerar annorlunda.

Hursomhelst så har jag inte någon direkt tur idag så att typ att spela på lotto är det verkligen ingen bra dag för. haha! ;) Nummer 13 har faktiskt "förföljt" mig sen i somras vilket låter som jag vore helt paranoid men det är faktiskt sant! haha :P
Men tror inte riktigt min otur går att skylla på en siffra utan snarare dålig karma.
Jag har insett ganska mycket på sistone om saker jag borde ha gjort annorlunda men det får bli att jag skriver mer om det senare nångång för nu är det Idol! :)
Tyvärr så åkte ju sötaste o grymmaste Rabih ut förra fredagen vilket var helt sjukt, jag var grymt chockad! ;o
Sorry Eddie men de borde ha varit du! ;/

Men ah, mer blogg senare.
Nu ska godispåsen fram så jag kan bli ännu mer tjockis så ännu en säng kan braka sönder i framtiden haahah! ;)
Puss! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0