FÖR EVIGT TROGEN! ♥

Jag skakar i hela kroppen, kan knappt tänka klart, pulsen slår så fort så jag tror den ska sprängas och det känns som en hjärtattack är nära!
Snart avgörs det, knappt 40 minuter kvar till avspark!
Ifk Göteborg- älskade AIK! 
Det känns så hemskt att jag inte är i Göteborg och får uppleva detta ögonblick.

Jag klarar inte av att skriva något mer just nu, känslorna är för starka vilket gör att jag tappar förmågan till allt annat. Jag vågar knappt skriva allra minst tänka.
Men jag hoppas... O mitt hopp och min tro ligger hos mina elva hjältar som snart ska ut på plan och kämpa.
Kämpa för min dröm att efter en lång väntan på 11 år få se guldet och Lennart Johanssons pokal komma hem till Solna!


1 november 2009 är en dag vi kommer minnas.
En dag för Sveriges fotbollshistoria, två lag en guldstrid och jag ber till gud att det är vi som kommer stå som vinnare!
FORZA GNAGET! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0