New shoes!

Alltså jag måste börja skärpa mig!
Imorgon... imorgon... imorgon... så har det låtit på mig i drygt två veckor nu!
Jag måste sluta med att skjuta upp saker, blir arg på mig själv!
Jag spar alltid allt till sista minuten och även om jag för det mesta hinner fixa det då så finns det gånger då jag inte hinner det! Jag måste bli bättre på att planera och göra det jag verkligen säger att jag ska göra.

Min bortförklaring är dock vädret!
Jag blir så sjukt deppig när det är så här mörkt ute och kallt börjar det bli med.
O när jag blir deppig tappar jag all energi o lust till typ allt!
Jag har blivit skit kass på att sova och det här med mat är väl inte så populärt heller.
O när jag strular med något så viktigt som sömn och kost så är det inte så konstigt att jag inte har någon energi heller. Åh vad allt bara blir en ond cirkel, hur kan dagarna ens gå så fort när jag knappt gör något?! ;s

Jag och Ramona ska iväg och äta pizza lite senare men innan dess ska jag fan i alla fall fått något fixat!
DISKEN är ju ett jävla måste då den snart är högre en självaste Mount Everest!
Men innan det så måste jag kika på Christine som börjar nu, haha fan jag älskar henne! Så sjukt jävla underbar haha så klockren! :D Blev glad redan nu när jag hörde rösten haha, skön! ^^


Btw.. Påtal om det kyliga vädret så klickade jag hem ett par vinterskor idag! :)
Blev ett par korta Shepherds som bara kostade 899:- 
Älskar UGG, är så fulsnygga o så jävla sköna!
O det är här är väl svenska motsvarigheten, i think?
ah skitsamma har hört att dom är lika sköna o MYCKET varmare än alla billiga kopior från ex Din sko.
Så det låter bra tycker jag.. hehe ;p
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0