Snart så kommer jag tillbaks! ^^

Nu är sängen lagad igen! Syster kirrar o jag stirrar! haha ;)
Men ganska komiskt var det, när jag har suttit och funderat över min "bubba" och tänkt att jag kanske kan klara mig utan en ny säng ett tag till så brakar skiten sönder! hahaha!... Jag säger ju det, jag o bu bu bubba... Funkar inte! Vissa är helt enkelt inte födda för att leva ekonomiskt och jag är en av dom!
Men jag ska försöka, ett till tappert försök frågan är bara vad som går sönder då.. haha! :P

Åh förresten så skaffade jag e-leg/BANKID idag o jävlar va smidigt det är!
Haha jag är typ så jävla efter när det kommer till att skaffa sånt där men blir alltid lika imponerad över hur fort o smidigt allting blir.
Som idag så gjorde jag en flyttanmälan på Skatteverkets hemsida.. Så nu slipper jag gå dit och sätta mig i någon svettig lokal och vänta på att få prata med en riktig bitter kärring med grått hår och glasögon.. Haha fördomar!
Tar ju år! Bara att ta sig dit blir ju så förbannat drygt! Men nu är det gjort och det känns superskönt! :D
 
Åh va härligt... Första december är jag Gävlebo igen! ^^
Träffa vänner o bara ta en fika, shoppa festa, gå ut o dansa o bli social igen!
Fem minuter att gå in till stan typ eftersom jag kommer bo på norr. 
DEJTA! ;) haha... ^^ 
Börja träna ska också bli helt fantastiskt! Det är så otroligt skönt att röra på sig vilket jag visserligen gör nu med, genom att gå ut o gå med Gotte några mil om dagen vilket iofs inte har blivit så många mil sen operationen men ändå.. Skönt är de att träna och jag mår så förbannat bra då!
Humöret blir bättre och kroppen snyggare.. De kan inte bli så mycket bättre hehe! ;)
Men blir bara några dagar i veckan så det inte spårar ur som förr.
Det ska iaf bli skitkul att flytta tillbaks även om jag faktiskt måste erkänna att jag faktiskt kommer sakna Bergsjö liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite... Jag har lärt mig mycket av MIG SJÄLV genom att bo här, jag har blivit lugnare och det finns få helt fantastiska människor här. Dom må vara få men dom som finns knäcker alla!
Ska skriva en liten diss och en rejäl hyllning om min tid häruppe sen! ;)



Nu däremot så tänker jag försöka ta o sova..
Imorgon så funderar jag på att ta en tur in till Hudik och kika lite efter bland annat underkläder.
Kanske några snygga skor och en snygg klänning tills kryssningen med om jag hittar något vill säga. Hudiksvall är ju inte direkt Sveriges bästa shoppingstad. Tur nog så ska jag ju både till Gävle och Stockholm nästa vecka så något fint borde jag ju hitta... i BUBBAvariant! ;)
Åh måste be Ramona om numret till frisören här också, "Blondie" måste klippa mig för jag hinner nog inte med det när jag är i Gävle innan kryssningen.

Aja godnatt på er, sov så sött! :)
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0