Jag rymmer från min ångest!

Jag är ju somsagt jävligt duktig på att skjuta upp saker och allt jag sagt i veckor att jag ska göra har inte blivit av, inte ens småsaker som jag skulle kunnat fixat på kanske två minuter eller så..
Jag har skjutit upp eller nej jag har totalt glömt bort skolan!
Jag har två kurser som jag ska vara klar med egentligen i mitten av december men eftersom jag flyttar första december så ska dom vara klar då.
 Dessa kurser har jag knappt påbörjat, bland annat matten som jag inte ens gjort ett enda prov på vilket är skandal då matte faktiskt är mitt ämne! Iofs så är alla ämnen i skolan mina ämnen då jag har sjukt lätt för saker och ting det som jag desvärre inte har lätt för är att ha självdisciplin och sätta mig ner och faktiskt göra det som ska göras!
 
Men...
Jag är en optimist in i det sista, framförallt när det kommer till tid!
Att deppa ihop är verkligen ingen lösning på något så istället tar jag morgontåget till Gävle på onsdag och lämnar mina problem och ångestfyllda tankar här hemma i Bergsjö!
På torsdagen (min födelsedag) så blir det en tripp till Stockholm där jag och Tessan först ska kika runt på stan och sen blir det kryssning där jag ska bli äckligt full och dansa så det bara skriker om det! Jag ska njuta av varenda sekund för nu har jag varit nykter bra länge!
Sen så kommer jag må skit på fredagen och sen blir det utgång igen på lördag! Party! ;)
På söndagen så ska jag sätta mig på tåget åka upp hit ta fram min mattebok och historiebok, fokusera och plugga på som bara fan! Så att jag på mindre än tio dagar lyckas bli klar med två kurser som jag knappt har på börjat.
Tror anledningen jag skjuter upp saker är för att jag just kan göra det, jag vet att jag oftast klarar av det iaf och dom gånger jag inte gör det är för att något annat kommer i vägen.

Men nu ska jag sluta vara så självsäker för då kommer väl säkert just något i vägen så hela skiten fuckar sig.
Det får gå som det går helt enkelt. Har ju massa med flytten också men allt det får jag ta EFTER helgen!
Imorgon ska jag försöka göra så mycket som möjligt här hemma innan jag åker men utan att känna krav. Att städa undan lite och TVÄTTA är dock ett måste! Plus packa...
Sen så ska jag gosa en jävla massa med underbara Gottegos då han ska vara hemma hos min pappa tills jag har flyttat och kommit ordning i Gävle. Alltså flera dagar kommer jag vara utan honom, kommer bli så tomt!
Men vet att han har det bra hos Papi så det känns tryggt iaf även om jag kommer sakna honom massor!

Nu blir det att kolla klart på Cold case sen se om jag orkar göra något eller om jag ska sova.
Ögonen är alldeles tunga men det kryper i hela kroppen på mig så de känns som jag måste bli av med lite energi innan jag kan lägga mig!

Men ah, godnatt på er iaf!
Ciao!




Gottegos har redan intagit sängen! hehe mitt allt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0