My love.

Hallå hejsan hallå! :P
Tog en rejäl sovmorgon imorse och vaknade inte förrän strax efter elva.
Allt jag har gjort sen dess är typ pratat i telen och varit iväg o handlat. Hämtade ut mina skor med från posten så ska snart testa dom och se om dom passar.

Är helt slut efter den här helgen, haft grymt roligt men den har tagit på krafterna.. hehe!
Ska lägga ut lite bilder sen när Tessan har skickat över dom till mig, vilket jag har noll koll på när det blir då hennes dator är på lagning. Har däremot några bilder från min kamera att bjuda på i alla fall! ;)

Åh fick precis ett super sött sms av min baby boo, han är bara för underbar!
Vill inte säga för mycket för då blir de alltid något strul men jag är så sjukt förälskad i alla fall.
Om det blir vi igen (Om det inte redan är de?) vilket jag hoppas så hoppas jag att det blir bättre den här gången.
Att vi lyssnar mer på VARANDRA istället för vad andra säger till oss.. 
Plus att jag ska lära mig att kompromissa lite bättre, att allt kanske inte behöver ske på mina vilkor bara de mesta! haha ;) Men jag ska försöka sluta med att måla fan på väggen innan jag har all fakta om hur allt ligger till, försöka undvika alla onödiga kommentarer som jag kan slänga ur mig ibland.. Rätt ofta..
Men ah vi får helt enkelt se hur det blir av allt men jag hoppas de blir något bra! ♥

Jag känner mig alldeles snurrig så ska ta o klunka i mig några liter vatten typ och vila en stund innan jag sätter igång och fixar här hemma. 
Vi hörs senare! 



Haha älskar de här fotot... 
Jag värsta divan och Tessan flummar. 
Är typ som "Vad händer egentligen bakom din rygg, Freind or Foe?"  ;P



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0